• (Android) Mobile Legends: Bang Bang snyder mange ædelstene

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mobile Legends: Bang Bang IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ snyder mange ædelstene ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mobile Legends: Bang Bang 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Moonton ordner dette hurtigst muligt! Efter Yin-opdateringen, og når du spiller klassisk eller en hvilken som helst tilstand, er joysticket bare væk, og du vil ikke være i stand til at flytte din helt >:(

    Jeg forstår ikke justeringen på dette spil, du reducerede nogle helte og gør dem svagere og langsommere, og nogle helte er op som helvede, de kan man skød dig med et simpelt angreb, nivelleringen er ren nonsens, jeg fjerner 2 stjerner og jeg sletter denne løn for at vinde skrald

    Der er en fejl, når jeg prøver at spille, fryser den præcis efter 40,3 sek. Ret for at få 5 stjerner, også jeg har masser af ram og god forbindelse

    Hej jeg har nydt dit spil meget, men når jeg sætter det på, fryser min telefon, og hvis jeg kan begynde at spille under spillet, fryser den, og appen slukker, så jeg har fået en notifikation om, at AI styrer min karakter, så jeg tænkte på om det kunne rettes. Tak fordi du lyttede

    Jeg kan ikke logge ind i spillet. Det gjorde jeg allerede, jeg kunne gøre (rydde cache, opdatere, afinstallere og installere), men jeg kan stadig ikke rette det. Ret venligst fejlen


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :